"And I have found both freedom and safety in my madness, the freedom of loneliness and the safety from being understood, for those who understand us enslave something in us. But let me not be too proud of my safety. Even a Thief in a jail is safe from another thief. "

Khalil Gibran (How I Became a Madman)

Lübnan Marunîleri / Yasin Atlıoğlu

NEWS AND ARTICLES / HABERLER VE MAKALELER

Saturday, April 28, 2012

Libya’dan Suriye’ye silah taşıyan bir gemi durduruldu- YDH


YDH- Libya’dan hareket ederek Mısır üzerinden Lübnan’a gelen silah dolu bir geminin Lübnan ordusu tarafından alıkonulduğu bildirildi.
Lübnan’da yayımlanan es-Sefir gazetesinin haberine göre Lutfullah-2 adlı Sierra Leone bandıralı silah yüklü gemi, Lübnan’ın kuzeyindeki Selaata limanında durduruldu.
Gemide üç konteynır orta ve hafif ölçekte silah ve bunlara ait mühimmat bulunduğu açıklandı...

http://www.ydh.com.tr/HD10126_libyadan-suriyeye-silah-tasiyan-bir-gemi-durduruldu.html