"And I have found both freedom and safety in my madness, the freedom of loneliness and the safety from being understood, for those who understand us enslave something in us. But let me not be too proud of my safety. Even a Thief in a jail is safe from another thief. "

Khalil Gibran (How I Became a Madman)

Lübnan Marunîleri / Yasin Atlıoğlu

NEWS AND ARTICLES / HABERLER VE MAKALELER

Thursday, October 31, 2013

Kadri Cemil’den görevden alınmasıyla ilgili açıklama- YDH

YDH-Yurt dışında hükümetle koordinasyonsuz açıklamaları ve temasları sebebiyle görevinden alınan Suriye Başbakanı Yardımcısı Kadri Cemil, hükümetle sorununun derin olmadığını ve Suriye’ye geri döneceğini açıkladı.

Muhalif liderlerden Kadri Cemil, el-Meyadin televizyonuna yaptığı açıklamasında “görevden alındığıma dair henüz resmi bir bildirim almadım. Konuyu basından öğrendim; ama bunu uzak bir ihtimal olarak görmüyorum; çünkü ben siyasi düzeyde konuşuyorum partisel faaliyetlerimle devlet görevlerim arasında çelişkiler mutlaka olacaktır” dedi.