"And I have found both freedom and safety in my madness, the freedom of loneliness and the safety from being understood, for those who understand us enslave something in us. But let me not be too proud of my safety. Even a Thief in a jail is safe from another thief. "

Khalil Gibran (How I Became a Madman)

Lübnan Marunîleri / Yasin Atlıoğlu

NEWS AND ARTICLES / HABERLER VE MAKALELER

Friday, July 27, 2012

Talas: İktidar istemiyorum, Suriye’nin imarı için verilecek role hazırım- YDH


YDH-Suriye Cumhuriyet Muhafız Birliği 105. Alay Komutanı Tuğgeneral Manaf Talas, Suudi Arabistan'la kesilen ilişkileri düzeltmek ve yeni Suriye için belirlenecek yol haritasını görüşmek için Suudi Arabistan'a gittiğini söyledi.

Londra’da yayımlanan Suudi gazetesi Şarkul Avsat’a konuşan Talas, Suriye'deki krizin çözümü hususunda Suriye liderliğiyle farklı düşündüğünü söyledi. Talas "Krizden çıkışın ne olacağı hususunda en başından itibaren rejimle farklı düşünüyordum. Cumhurbaşkanı Esed'le son kez bir yıl önce bir araya geldik fakat kriz üzerine konuşmadık. Krizin çözümü hususunda hatalar işlendi. Hiçbirisinde benim kararım ya da görüşüm olmadı. Krizin sivil yolla çözümü için çaba sarf ettim. Fakat askeri yolla çözülmesi yönünde eğilim vardı. Askeri çözümün, rejimin intiharı olacağının farkındaydım. Bundan ötürü önce kenara çekildim. Ve sonra da Suriye dışına çıkmayı tercih ettim" dedi...

http://ydh.com.tr/HD10495_talas--iktidar-istemiyorum-suriyenin-imari-icin-verilecek-role-hazirim.html